Verzending & Ontvangst
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Normaal gesproken wordt een bestelling de eerstvolgende werkdag na ontvangst van uw betaling verzonden. Denkt u eraan dat een bankoverboeking tot wel 5 dagen kan duren.
Naar welke landen levert u?
We leveren naar de meeste landen binnen de EU. Wanneer u op onze verzendinformatie klikt ziet u een lijst van alle landen waarnaar wij leveren evenals de individuele kosten voor levering naar deze landen.
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
De aflevering hangt normaal gesproken af van de ingeschakelde bezorgdienst.
UPS: 3-5 werkdagen. De ervaring leert dat bezorging binnen grootstedelijke gebieden circa 2-3 dagen duurt.
Transportdienst: Artikelen die op deze wijze worden geleverd doen hier circa 7-10 werkdagen over.
Wanneer uw bestelling is verzonden voorzien wij u van een trackingnummer waarmee u uw bestelling kunt volgen hetgeen ook mogelijk is via uw account.
U kunt de actuele status van uw bestelling oproepen via de volgende link:
Bestelstatus
Met welke bezorgdienst is mijn bestelling verzonden?
Dit hangt af van het formaat en het soort goederen die uw bestelling bevat. We verzenden in ieder geval altijd op veiligste en snelst mogelijke manier.
Standaard bezorgdienst is UPS.
Kan ik contact opnemen met de bezorger?
Contactinformatie vindt u in de bevestiging die u per e-mail heeft gekregen nadat uw bestelling bij ons is vertrokken.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Eenmaal verzonden ontvangt u een bevestigende e-mail met een link naar het shipping tracking number. U kunt uw bestelling ook via uw account volgen.
Bestelstatus
Mijn bestelling is nog niet aangekomen. Wat nu?
Controleer via het volgnummer waar uw bestelling zich bevindt. U kunt als alternatief ook contact opnemen met onze klantenservice of de bezorgdienst zelf.
Kan ik mijn pakket ook bij een verzamelstation laten afleveren?
Om het pakket af te laten leveren bij een verzamelstation moet het tussen 15x11x1 cm en 60x35x35 cm zijn.
Mijn pakket is beschadigd afgeleverd. Wat nu?
Wij raden u aan uw pakket altijd goed te controleren op externe schade voordat u het accepteert.
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. Wat nu?
We raden u aan uw volgnummer te controleren aangezien dit telkens geupdate wordt. Soms vervoert een bezorgdienst artikelen op verschillende wijze om logistieke redenen. Wanneer dit niet het geval is neemt u a.u.b. contact op met onze klantenservice.
Wat zijn de verzendkosten?
Alle verzendkosten worden weergegeven op de productaankooppagina wanneer u een bestemming buiten de UK selecteert. Let u erop dat verzendkosten altijd worden aangegeven voordat u de bestelling definitief maakt.
Is het mogelijk om te verzenden via Express Delivery?
Bij sommige artikelen is dit mogelijk. Dit wordt aangegeven op de artikelinformatiepagina. Let op dat express delivery niet mogelijk is op zaterdag of zondag.