Diversen
Je wilt onze nieuwsbrief niet meer ontvangen? Wat jammer! Kunnen we verder nog iets voor je doen? Anders is het afmelden voor de nieuwsbrief heel snel een simpel gedaan door op de link onderaan de nieuwsbrief te klikken.
Ter verduidelijking:
Het SIRET-nummer is het nummer dat in de ondernemingsregistratie is opgenomen.
Hier vindt je onze gegevens:
Chal-Tec GmbH
Mühlenstraße 25
10243 Berlijn
Duitsland
Handelsregister: HRB 98898
Kantoor van inschrijving: Amtsgericht Charlottenburg (Berlin)
BTW nummer: DE 814529349
WEEE-nummer: DE 46906833
Directie: Eben Sermon, Martin Treek, Thomas Stanzl
Wanneer je vragen hebt over je account of onze merkshops of gegevens wilt wijzigen, neem je gewoon even contact op met onze klantenservice. Ons team helpt je snel en zonder moeite.
Weet je zeker dat je je klantgegevens wilt deactiveren of zelfs helemaal wilt verwijderen? Wendt je dan tot onze klantenservice op de website.
Op dit moment bieden we ter plaatse nog geen montage of reparaties aan - we werken eraan. Bij vragen niet aarzelen, maar contact opnemen met onze klantenservice.
Nee, cadeauverpakkingen bieden we nog niet aan. Onze artikelen worden in een stabiele, bruine doos verpakt en verzonden.
Momenteel verkopen wij onze artikelen alleen binnen Europa. Omdat wij onze artikelen niet buiten Europa verzenden mogen wij geen EORI-code versturen. Onze klantenservice is je bij vragen en opmerkingen uiteraard graag van dienst.
Bestellen kun je probleemloos via onze website of door contact op te nemen met onze klantenservice.
Op dit moment bieden we nog geen reserveringsoptie aan, maar we zijn er wel mee bezig.
Wanneer je bestelling geannuleerd is kan dit zijn omdat er op dat moment geen bezorgdienst beschikbaar was of dat het artikel niet meer op voorraad was. Dat vinden we heel vervelend! Het is altijd ons doel om vertragingen bij het bezorgen te voorkomen en de stabiliteit van de planning te vergroten. Daarom is de terugbetaling ook al onderweg.
In lijn met de Britse Productveiligheids- en Telecommunicatie-Infrastructuurwet (PSTI) en de (toekomstige) EU-verordening inzake cyberweerbaarheid (CRA) bieden wij een duidelijk proces voor het melden van kwetsbaarheden in onze producten.
Deze regelgeving waarborgt dat alle slimme en verbonden producten voldoen aan essentiële beveiligingsnormen, waaronder:
- Geen standaardwachtwoorden die eenvoudig te raden of hergebruikt zijn,
- Een duidelijk contactpunt voor het melden van kwetsbaarheden,
- Transparantie over de duur van de ondersteuning voor beveiligingsupdates,
- Tijdige afhandeling en openbaarmaking van kwetsbaarheden.
Als u denkt een kwetsbaarheid in een van onze producten of diensten te hebben ontdekt, vragen wij u dit rechtstreeks aan ons te melden zodat wij het kunnen onderzoeken en oplossen. Volg het volgende proces:
- Neem contact met ons op via [email protected]
- Vermeld:
- Een gedetailleerde beschrijving van de vermoedelijke kwetsbaarheid,
- Het getroffen product of de versie(s),
- Stappen om het probleem te reproduceren, indien bekend,
- Eventuele ondersteunende materialen zoals schermafbeeldingen of logbestanden.
Wij vragen iedereen die kwetsbaarheden meldt om de volgende richtlijnen te volgen:
- Maak de kwetsbaarheid niet openbaar of deel deze niet met derden voordat wij deze hebben kunnen verifiëren en oplossen.
- Maak geen misbruik van gegevens die niet van u zijn, wijzig of vernietig ze niet.
- Respecteer de privacy en houd u aan de wetgeving inzake gegevensbescherming.
Wij verbinden ons ertoe:
- Binnen 7 werkdagen uw melding te bevestigen;
- Regelmatig updates te geven over onze beoordeling en tijdlijn voor oplossing;
- U te informeren over de uitkomst van de beoordeling;
- En, indien van toepassing, te laten weten wanneer het probleem is opgelost.